HELPDESK

ONLINE JEGYVÁSÁRLÁS MENETE:

Az alábbi 1-5. pontokban írt technikai lépések során kötelező erejű szerződést kötsz a Szegedi Rendezvény és Médiaközpont Nonprofit Kft.- vel amely az Általános Szerződés Feltételek elfogadásával, és a fizetési tranzakció teljesedésével létrejön.

A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Szegedi Rendezvény és Médiaközpont Nonprofit Kft. nem rögzíti, és a szerződés utóbb nem lesz hozzáférhető. A szerződés nyelve a magyar.

Termék kiválasztása

  • Klikkelj a megvásárolni kívánt termék mellett látható “Kosárba tesz” gombra
  • Válaszd ki a mennyiséget
  • Ha mást nem szeretnél venni, kattints a “Kosárba tesz és kasszához” gombra
  • Ha mást is szeretnél venni, kattints a “Kosárba tesz” gombra és ismételd meg a folyamatot

Az oldal tetején található “Megvásárlás” gombbal bármikor továbbléphetsz a fizetéshez.

1. LÉPÉS: NÉZD ÁT A KOSARAD

  • A kiválasztott termékeket itt újra átnézheted, meggyőződhetsz róla, hogy mindent kiválasztottál, amire szükséged van
  • a lap alján találsz pár hasznos tippet egyéb termékekről, amiket itt rögtön hozzá is adhatsz a kosarad tartalmához
  • ha mindent rendben találsz, a továbblépéshez kattints a “Megveszem” gombra

2. LÉPÉS: ADD MEG AZ ADATAIDAT

  • E-mail cím: A Te e-mail címed. Fontos, hogy valós legyen, mert ide küldjük a jegyeket és a számlát.
  • Vásárló neve: A Te Neved.
  • Ország: Az ország, ahonnan vásárolsz
  • Irányítószám: A Te irányítószámod
  • Város: A város, ahol laksz
  • Utca házszám: Utca / tér /stb. neve és házszám
  • Születési dátum: Születési időd, az alábbi formátumban: pl. 1983-02-16
  • Számlázási adatok: Más címre kérem a számlát: Klikkelj a négyzetre, és a rendszer a lent megadott adatokat kezeli számlázási adatokként. Amennyiben személynek szükséges a számla a vásárlásról, az Ügyfél típusánál jelöld be a “Személyt”. Ha pedig céges számlát kérsz, ugyanitt a “Cég” négyzetet jelöld ki. Magánszemélyként az Adószám, az EU adószám és a Bankszámlaszám kitöltése nem szükséges! Hozzájárulok, hogy a megadott adataimat a Szegedi Rendezvény és Médiaközpont Nonprofit Kft. felhasználja marketing kommunikációs célokra. Az adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod ( link ) A négyzetre kattintva e-mailcímed bekerül hírlevél adatbázisunkba, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos hírekről tudjunk értesíteni.

3. LÉPÉS – ELLENŐRIZD AZ ADATAIDAT, VÁLASSZ FIZETÉSI MÓDOT

Itt újra ellenőrizheted a kosarad tartalmát, a vevő és számlázási adataidat. Ezután válassz fizetési módot.

A vásárlás megkezdése előtt kérjük olvasd el figyelmesen, és ha egyet értesz vele, fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket! A négyzetre kattintva elfogadod az Általános Szerződési feltételeket. A vásárlás csak az elfogadás után folytatható.

4. LÉPÉS – INTERNETES FIZETÉS AZ OTP FIZETŐFELÜLETÉN MEG KELL ADNOD A BANKKÁRTYÁD AZ ADATAIT.

  • Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
  • Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
  • Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Ha a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen lehet hagyni!

Az alábbi kártyatípusokkal tudsz fizetni:

  • bankkártya
  • EDENRED Ajándék- és Bevásárló kártya és az EDENRED Kultúra- és Sport kártya
  • OTP SZÉP kártya (Szabadidő zsebből, ha a teljes összeg rendelkezésre áll a kártyán. Bankkártyával kombinált fizetésre a kiemelt jegyterjesztőinknél van lehetőséged személyes vásárlás esetén.)

Adminisztrációs díjat nem számolunk fel SZÉP kártya fizetés esetén – ezt a fizetési mód kiválasztásánál jelezzük.

5. LÉPÉS – JEGYKÜLDÉS EMAILBEN, BEVÁLTÁS

A fizetés jóváhagyása után e-mail címedre küldünk egy e-mailt:

„Email tárgy”: IH Rendezvényközpont Online Jegyvásárlás – Ebben a levélben találod a vásárlásodról a Számlát, és a jegyeket tartalmazó linkeket a PDF és a PKPASS tartalomhoz

Két lehetőséged van a jegyed bemutatására:

  1. Otthoni nyomtatás: (szükséged lesz egy nyomtatóra) ha nem muszáj, ne nyomtasd ki a vouchert.
    A levélben található PDF linkre kattintva letölteni, megnyitni, valamint nyomtatni a jegyedet. Ha több jegyet vásároltál, azokat külön linkeken tudod letölteni. A megnyitáshoz Adobe Reader nevű segédprogramra lesz szükséged, amit innen tudsz letölteni. A kinyomtatott jegyet magaddal kell hoznod a rendezvényre. A bejáratnál található jegy ellenőrző pontokon ellenőrizzük jegyedet.
  2. Mobil jegy bemutatás (Szükséged lesz Androidos, vagy iOS –es okostelefonra és arra telepítve Google Wallet (Android) vagy Wallet / Pass Book (iOS) alkalmazásokra)
    Az e-mail-ben található .pkpass formátumú jegyedet töltsd le a telefonod megfelelő applikációjába (Google Wallet – Android, vagy Wallet / Pass Book – iOS. Az okostelefonodat hoz magaddal a rendezvényre. Az applikációban található QR kód felmutatásával beléphetsz a rendezvény területére.
    (Mobil jegy bemutatás esetén nincs szükség jegyet kinyomtatni és magaddal hozni)

HELPDESK

Amennyiben problémával szembesülsz az online vásárlás során kérlek olvasd el a lent felsorolt megoldásokat, hátha segítségül szolgálnak.

  • Nem kaptam Tőletek e-mailt! Hol találom a jegyemet?
    A link megérkezéséig maximum 24 óra telhet el, ha ezután sem kaptál Tőlünk e-mailt, kérlek ellenőrizd a következő lépéseket:
    • 1. Ellenőrizd a SPAM (Levélszemét) mappádat a leveleződben, hátha odakerült!
    • 2. Előfordulhat, hogy véletlenül rosszul adtad meg az e-mail címedet. Kérlek ebben az esetben írj Nekünk a jegyinfo@ihrk.hu címre!
  • Miért nem látom a webshop oldalt teljesen/miért nem működik?
    Kérjük ellenőrizd, hogy a webshopunk által támogatott böngészőt használsz-e:
    • Internet Explorer 10 vagy újabb
    • Mozilla Firefox: 25 vagy újabb
    • Chrome: 31 vagy újabb
    • Safari: 6 vagy újabb
  • Sajnos a jegyrendelési felület Windows XP operációs rendszerben nem mindig működik, így javasoljuk újabb Windows, vagy más operációs rendszerek használatát.
  • Nem sikerült online fizetnem. Mi lehet a probléma?
    Amennyiben nem sikerült az online fizetés, kérlek győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas online fizetésre vagy átutalásra. A fizetés nem fog sikerülni, ha a kártya le van tiltva vagy érvénytelen. Esetleg próbáld meg a felsorolt lépéseket:
    • Próbáld meg elölről kezdeni a fizetési folyamatat, győződj meg róla, hogy helyes adatokat adsz meg!
    • Amennyiben többszöri próbálkozás ellenére sem tudsz fizetni, a bankkártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődj. A webshop sikertelen hibaüzenet oldalán található 32 karakterből álló transaction-ID-t továbbítsd az ügyfélszolgálatnak, hogy segíteni tudjanak.
  • Leggyakrabban ezek az előforduló bankkártya problémák:
    • a bankkártyád nem alkalmas a webshopunkon történő vásárlásra. Az elfogadott bankkártyák listája itt található: http://simplepay.hu/vasarloknak/
    • nincs fedezet a kártyán
    • a kártyán biztonsági limit van beállítva

Jegy Helpdesk

Ha segítségre van szükséged, kérdésed van az online tranzakcióval kapcsolatban, vagy a vásárlás során tapasztalt problémáidra keresel megoldást, keresd kollégáinkat a következő elérhetőségeken:

E-mail: jegyinfo@ihrk.hu

Levelezési cím: Szegedi Rendezvény és Médiaközpont Nonprofit Kft. 6721 Szeged, Felső Tisza-part. 2

Az online webshop szolgáltatást a Szegedi Rendezvény és Médiaközpont Nonprofit Kft. 6721 Szeged, Felső Tisza-part. 2 működteti

Online Jegyvásárlói Tájékoztató

Az online jegyvásárlás során átirányítunk az OTP Bank felületére, ahol online ki tudod fizetni a kiválasztott jegyeket. Az online tranzakcióról szóló részletes Vásárlói tájékoztatót itt találod.